
Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
A kötelező gépjármű felelősségbiztosítás (kgfb) mostani kampányában sem vállalja a kockázattal nem arányos díjakat az Aegon, helyette a keresztértékesítéssel jut új ügyfelekhez - mondta Szombat Tamás, a biztosító vezérigazgató helyettese hétfőn sajtótájékoztatón Budapesten.
A jövő évi kgfb átlagdíj az Aegonnál is 11 ezer forint, akár az internetes alkuszoknál. Az idei díjakhoz képest a fővárosi és az agglomerációban lakó magánszemélyek juthatnak a mostani kampányban olcsóbb kgfb-hez. A céges flottáknál is csökkentették a díjakat, mivel a magas díjak miatt 50 ezer autó tűnt el erről a piacról. Ennyi kocsinál tértek át az egyedi tarifára, mivel így olcsóbb lett a kötelező biztosításuk.
A kgfb piac idén állt át a kiegészítő biztosításokra, szinte minden biztosító kínál ilyeneket a kötelező biztosítás mellé - mondta a vezérigazgató helyettes. Az Aegon például megfelezi a kgfb díját, ha az ügyfél kötött, vagy most köt lakásbiztosítást nála. Így a 8 ezer forintos minimális díj is a felére csökkenhet.
Új kiegészítő biztosítása még az Aegonnak a kocsiban szállított gyermekfelszerelésben, valamint a járművön kívül szállított szabadidős eszközökben keletkezett kár kockázatának az átvállalása.
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.