
Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Megnégyszereződött az állatbiztosítási csalások száma Nagy-Britanniában egy év alatt, több gazda még megölni is képes kedvencét, hogy pénzhez jusson.
Tavaly csaknem 2 millió font - 600 millió forint - ölebbiztosítási csalásra derült fény, 2009-ben 420 ezer fontnyit lepleztek le a biztosítók. Ez azonban csak a felderített csalások értékösszege, ennél jóval magasabb lehet a kicsalt összeg. Az átlagos kifizetés esetenként 220 font - 66 ezer forint. Nagy-Britanniában tavaly 2,3 millió macska és kutya volt biztosítva, de mindenfajta állatra lehet kötni szerződést.
A biztosítók szerint sokan megelégelik ölebüket, és eladják, vagy akár megölik őket, majd pedig követelik a kártérítést idő előtti kimúlás címén. Vannak, akik kedvencük biztosítatlan sérülését olyan mondvacsinált baleset következményeként tüntetik fel, amelyre kiterjed biztosításuk, és így csalnak ki pénzt. Előfordul persze olyan eset is, hogy biztosított állat nevében követelnek kártérítést biztosítatlan állatok gazdái.
Több állatorvos is partner a csalásokban: el nem végzett drága kezeléseket számláznak, vagy elvégzetteket számláznak az indokoltnál jóval drágábban, azután pedig megosztoznak az állatok gazdáival a megszerzett biztosítási összegen.
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.