Míg a kgfb kampány első hete viszonylag csendesen telt, addig az elmúlt napokban már megindultak a kötések; az autósok egyre nagyobb számban győződnek meg róla, hogy érdemes kihasználni az újabb jelentős áresést. Bár a váltók döntő többségénél a fő motivációt az idén is elérhető több ezer forintos átlagos megtakarítás jelenti, egyre többen vannak, akiknél a döntést az befolyásolja, hogy a biztosító milyen kiegészítőt kínál a kötelező mellé.
Az idei kötelező kampányt a merész és újító megoldásokat kínáló biztosítók forgatják fel. Mivel az elmúlt években folyamatosan csökkentek a kgfb díjak, elértük, hogy európai viszonylatban is Magyarországon a legalacsonyabbak. A több éves csökkenés eredményeként mostanra az előző évekhez képest kisebb árkülönbségek adódnak az egyes biztosítók között. Éppen ezért a kötések során egyre nagyobb szerepe van már itthon is annak, hogy a kötelező biztosításhoz milyen kiegészítő szolgáltatások választhatók, hiszen az ár mellett ez is egyre fontosabb szempont az ügyfelek számára.
A négy éve működő Genertel 20-30 százalékos kedvezményt kínál mindazon autósok kgfb-díjára, akik a kötelezőt és a miniCascó extra biztosítást tartalmazó Gépjármű-biztosítási alapcsomagot veszik igénybe, és ezzel gondoskodnak saját káruk fedezetéről is arra az esetre,ha ők maguk okoznak balesetet.
A társaság elsőként vezette be Magyarországon a futásteljesítményhez igazított tarifáit. A Genertel által végzett felmérés szerint növekszik azon autósok aránya, akik éves szinten kevesebb, mint ötezer km-t tesznek meg gépjárművükkel. Ennek oka döntően az üzemanyagárak emelkedése, de szerepet játszik az is, hogy sok esetben a család rendelkezik még egy saját vagy akár céges kocsival.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Hitelfelvétel 2025-ben: mire figyelnek leginkább a magyarok?
Kutatásunkban arra keressük a választ, hogy olvasóink milyen szempontok alapján vesznek fel hitelt.
-
Az OTP Bank elkötelezett a digitális fejlesztések támogatása mellett (x)
Új, online gyorsan és kényelmesen igényelhető hitelterméket vezetett be az OTP Bank kisvállalkozói ügyfelei számára
-
Jön a nyári kupondömping a SPAR-nál! (x)
Több száz termék akár féláron – indul a SPAR nyári kuponakciója! Júliusban visszatérnek a SPAR kuponnapok, ahol nemcsak a strandtáskád, hanem a bevásárlókosarad is tele lehet kedvezményekkel!
-
Digitális vállalkozói számla a BinX-től (x)
Gyors, modern és ügyfélbarát vállalati számlaszolgáltatást kínál a hazai neobank, a BinX, sőt a tranzakciós illetéket sem hárítja át ügyfeleire.


