Míg a kgfb kampány első hete viszonylag csendesen telt, addig az elmúlt napokban már megindultak a kötések; az autósok egyre nagyobb számban győződnek meg róla, hogy érdemes kihasználni az újabb jelentős áresést. Bár a váltók döntő többségénél a fő motivációt az idén is elérhető több ezer forintos átlagos megtakarítás jelenti, egyre többen vannak, akiknél a döntést az befolyásolja, hogy a biztosító milyen kiegészítőt kínál a kötelező mellé.
Az idei kötelező kampányt a merész és újító megoldásokat kínáló biztosítók forgatják fel. Mivel az elmúlt években folyamatosan csökkentek a kgfb díjak, elértük, hogy európai viszonylatban is Magyarországon a legalacsonyabbak. A több éves csökkenés eredményeként mostanra az előző évekhez képest kisebb árkülönbségek adódnak az egyes biztosítók között. Éppen ezért a kötések során egyre nagyobb szerepe van már itthon is annak, hogy a kötelező biztosításhoz milyen kiegészítő szolgáltatások választhatók, hiszen az ár mellett ez is egyre fontosabb szempont az ügyfelek számára.
A négy éve működő Genertel 20-30 százalékos kedvezményt kínál mindazon autósok kgfb-díjára, akik a kötelezőt és a miniCascó extra biztosítást tartalmazó Gépjármű-biztosítási alapcsomagot veszik igénybe, és ezzel gondoskodnak saját káruk fedezetéről is arra az esetre,ha ők maguk okoznak balesetet.
A társaság elsőként vezette be Magyarországon a futásteljesítményhez igazított tarifáit. A Genertel által végzett felmérés szerint növekszik azon autósok aránya, akik éves szinten kevesebb, mint ötezer km-t tesznek meg gépjárművükkel. Ennek oka döntően az üzemanyagárak emelkedése, de szerepet játszik az is, hogy sok esetben a család rendelkezik még egy saját vagy akár céges kocsival.
Ki jár jól ezzel? Újabb törvény került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárak ügyében
A társadalmi egyeztetés keretében beérkezett módosításokkal került benyújtásra az Önkéntes Kölcsönös Biztosító Pénztárakról szóló törvény.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.