
Máris árstopot jelentett be az Allianz: hajlottak Nagy Márton kérésére, jövő júniusig nincs áremelés
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Milyen tanáccsal látnánk el saját gyermekkori önmagukat - tette fel nemrégiben ügyfeleinek a kérdést a brit Prudential biztosítótársaság. A legtöbben ha újrakezdhetnék az életüket, lemondanának a dohányzásról és jobban vigyáznának a testükre - írja a MoneyExpert.
A britek a legveszélyesebb egészségkárosítónak a pöfékelést tartják. A megkérdezettek harmada válaszolta azt, hogy örülne, ha rá sem szokott volna a cigarettára.
15 százalék azt üzenné gyermekkori önmagának, hogy "vigyázz a testedre"! 14 százalék beszélné rá fiatal énjét több testmozgásra. 10 százalék pedig az egészséges étkezést is megemlítette. Az "Élj a mának, ne a mamának!" - ugyancsak 10 százalékuk adta volna tovább fiatalkori énjének.
Az felmérést támogató életbiztosító szerint havonta több ezer forintot spórolhatnának a britek, ha egészségesebben élnének, lemondanának a cigarettáról, vagy többet mozognának. Úgy néz ki, hogy a britek szeretnének így spórolni, ám idősebb korban nehezebben megy a szemléletváltás. A biztosítóknak például egy teljes cigarettamentes évvel lehet bizonyítani, hogy végleg megszabadult valaki káros szenvedélyétől. Ha ezt minden kétséget kizáróan igazolni tudja az ügyfél, biztosítási díja csak ezek után csökkenhet.
Tavaly év végi árain kínálja majd a biztosításait az Allianz, miután Nagy Márton belengette a biztosítói árstopot a napokban.
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.