Ellentétben a tegnap megjelentetett hírekkel, nem tervezi a TIR Biztosító Egyesület a piacról történő kivonulását. A társaság a következő közleményt juttatta el szerkesztőségünkhöz.
"Egyesületünk 17 éve folyamatosan és eredményesen működik, és különböző termékekkel szolgálja ki tagjai biztosítási igényeit. Ezen időtartamon belül mintegy öt éven keresztül műveltük eredményesen a kötelező gépjármű felelősségbiztosítást. 2009. folyamán üzleti megfontolások alapján ezen állományunkat átruháztuk, azonban a korábban is művelt valamint azóta kifejlesztett termékeinkkel és szolgáltatásainkkal továbbra is állunk jelenlegi és leendő tagjaink rendelkezésére.
Megtettük a megfelelő pénzügyi intézkedéseket annak érdekében, hogy a 2009. év végén elfogadott és 2010. január 1-én hatályba lépett törvényi módosításokkal felemelt tőkekövetelményeknek megfeleljünk. Pénzügyi helyzetünk stabil, így semmi ok nincs arra, hogy a piacról való kivonulásunkat fontolgassuk.
Készen állunk arra is, hogy a PSZÁF által kívánatosnak tartott átalakulást a megfelelő törvényi háttér hatályba lépését követően végrehajtsuk, és akár új szervezeti formában, magasan képzett szakember gárdánkkal a tőlünk megszokott magas színvonalú szolgáltatással álljunk ügyfeleink rendelkezésére" - közölte a TIR Biztosító Egyesület.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


