Optimistának bizonyulnak a biztosítók az idei kötelező gépjárműfelelősség-biztosítás (kgfb) kampányával kapcsolatban. A legfontosabb eredményt az jelenti, hogy jelentősen csökkent a szerződést bontó ügyfelek száma - írja a Világgazdaság.
Az Allianz Hungáriánál 30, a Generalinál pedig 25 százalékkal kevesebb az új szolgáltatót keresők száma a tavalyi évhez képest. Az Allianz honlapján hetente 50 ezer új ügyfél indított díjkalkulációt, 10 ezres nagyságrendben keresik fel az egyes kirendeltségeket, valamint majdnem 12 ezren érdeklődtek a telefonos ügyfélszolgálatnál a 2007-es díjakkal kapcsolatban.
Jákfalvi Zoltán, a Generali-Providencia gépjármű-biztosítási osztályvezetője szerint a társaság idén eddig 3 százalékkal több szerződést tudott kötni, mint a tavalyi év hasonló időszakában. Az idei kampányidőszakban eddig 5 506 kötést regisztráltak, azonban 2 700 felmondás érkezett a biztosítóhoz. Az osztályvezető szerint idén mintegy 10 ezer darabos állománynövekedésre lehet számítani.
A budapesti régióban erősödhet az Union Biztosító is, a tavaly jól szereplő TIR BF és MÁV közül csupán az utóbbi köthet új szerződéseket, így a Magyar Posta Biztosítónak több esélye van, hogy az Uniquával versenyben akár dobogós helyezést érjen el az új ügyfelek megszerzésének versenyében. A piacon újnak számító Signal eddig 9 ezer szerződét kötött, a teljes szezonból 20-30 ezerre számít.
Az Allianz megállapította, hogy az ügyfelek az idei évben jóval aktívabbak, alaposan tájékozódnak a döntés előtt, és egyre fontosabbá válnak számukra az ajánlatok mögött rejlő szolgáltatások.

Most érkezett az NGM rendkívüli bejelentése: befagyasztják az árakat, napokon belül jöhet a rendelet
Újabb ársapkát helyezett kilátásba Nagy Márton, ugyanis nem látszik a megegyezés a biztosítókkal a lakásbiztosítások díjaival kapcsolatban.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


