A fél országra figyelmeztetést adtak ki havazás miatt péntekre, három megyében hófúvás is lehet.
Csaknem hat és félmillióan rádióznak naponta Magyarországon, tehát továbbra is magas a rádiózók száma az első negyedévi hallgatottsági adatok alapján - amelyeket a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) tett közzé honlapján.
Elkészült az NMHH első összesített negyedéves rádió hallgatottsági statisztikája. Az eredmények alapján kiderült, hogy országosan a rádiókat naponta csaknem hat és félmillióan, míg heti bontásban több mint 7,7 millióan hallgatták, vagyis a lakosság körülbelül 77 százaléka naponta, míg 93 százaléka hetente hallgat rádiót. Egy átlagos napot alapul véve a Petőfi Rádió (1,8 millió) a leghallgatottabb országosan, amelyet a Kossuth Rádió (1,4 millió), majd a Rádió 1 (1,3 millió) követ. A Music FM hallgatótábora 685 ezer főre rúgott, a Sláger FM-re 510 ezren hangoltak.
A fővárosban az első negyedévben a vizsgált korosztályba tartozó lakosság 76 százaléka naponta, míg 93 százaléka heti rendszerességgel hallgatott valamilyen rádiót. Az átlagos napi hallgatószám Budapesten a Sláger FM esetében 277 ezer fő volt, ezt a Rádió 1 követte 258 ezer hallgatóval, majd a Music FM 247 ezerrel. További két csatornára voltak kíváncsiak Budapesten 100 ezer főnél többen: a Kossuth Rádióra (165 ezren) és a Petőfi Rádióra (143 ezren).
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.