A legendás Horváth Ilona szakácskönyv bejglireceptjét alapul véve kiszámoltuk, hogy mennyivel drágult sokak kedvenc diós bejglije 4 év alatt.
Óriásszereplő lép az online piacra Magyarországon jövőre: a H&M kedden bejelentette, hogy Magyarországon is elindítja ruházati webshopját.
Belgium, Bulgária, Csehország, Lengyelország, Portugália, Románia és Szlovákia mellett Magyarországon is elindítja webshopját a ruházati piacon világszerte meghatározó szereplőnek számító svéd Hennes & Mauritz, azaz a H&M.
A világ második legnagyobb ruházati cége (az első a Zara márka tulajdonosa, az Inditex-csoport) 2015-ben indíthatja webshopjait - írta kedden a Reuters hírügynökség. A H&M ötvennél több országban van jelen világszerte, és egyik zászlóshajója az úgynevezett fast fashion ruházati piacnak (azaz rugalmasan alkalmazkodnak a legfrissebb divatirányzatokhoz, kollekciójuk gyakran frissül).
A bejelentés azért is érdekes, mert a nagy fast fashion cégek közül a H&M lesz az első, amelyik magyar webshopot indít. Azt egyelőre nem tudni, hogy a H&M Home lakberendezési üzletág is elérhető lesz-e online.
A H&M-nek egyébként jelenleg is van (jól működő) magyar honlapja: bár vásárolni nem lehet, a kollekciókat, a termékleírásokat és az árakat is mutatja. A vásárlóknak azonban nincs könnyű dolguk: a honlap nem árulja el, hogy melyik boltban kapható a termék - az egyes üzletek kínálata viszont jelentősen eltér egymástól.
Szeretjük a hazai webshopokat
Bár pontos felmérés nincs róla, valószínű, hogy egyre többen vásárolnak ruházati terméket külföldi székhelyű webshopokban. Ugyanakkor - mint az a GfK Digital Connected Consumer 2014 kutatásából kiderül - a magyar online vásárlók többsége, még mindig inkább a hazai webshopokat részesíti előnyben, ennek hátterében leginkább a kockázatminimalizálást, mint indokot lehet felfedezni. A hazai online boltokban vásárló minden második fogyasztónak a hazai garancia, illetve annak érvényesíthetősége fontos, továbbá minden negyedik hazai webáruházban vásárló tart a nem forintban történő fizetéstől.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A hazai vásárlással kapcsolatban említett másik előny, hogy a csak itthonról vásárlók egyharmada úgy érzi, gyorsabban megkapja a megrendelt árut.
A GfK felmérése szerint egyébként a ruházati cikkek nincsenek a TOP10-ben a 18-49 éves korosztály online vásárlási toplistáján.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Kiemelkedő műalkotások a BÁV ART 84. Művészeti Aukcióján (x)
December 3–5. között közel 800 műtárgy kerül kalapács alá a BÁV ART háromnapos eseményén, amely a gyűjtők és befektetők számára is izgalmas lehetőségeket kínál.