A Kifli.hu kínálatában mostantól elérhető a Landgold emutojás, darabonként 13 390 forintos áron.
A KSH legfrissebb statisztikái szerint ismét jócskán voltak olyan termékek, amiknek 1 év, de akár egyetlen hónap alatt is jócskán kilőtt az áruk. Éves összevetésben ilyen volt például a napraforgó étolaj, az alma vagy éppen a rizs átlagára, de 2021 februárjára az uborka kilója is brutálisan megdrágult 2021 januárjához képest. Ezen felül pedig azt is el lehet mondani, hogy a 10 legjobban dráguló termék, mind éves, mind pedig havi összehasonlításban jócskán a sokszorosa annak, mint amit a statisztikai hivatal nemzetgazdasági szinten mért.
A KSH legfrissebb jelentésében közölte, hogy a fogyasztói árak átlagosan 3,1 százalékkal magasabbak voltak az egy évvel korábbinál. Az elmúlt egy évben a szeszes italok, dohányáruk ára jelentősebben, az élelmiszereké és a tartós fogyasztási cikkeké az átlagost kissé meghaladó mértékben emelkedett. Ehhez képest egy hónap alatt, azaz 2021 januárjáról februárra a fogyasztói árak 0,7 százalékkal emelkedtek.
Az adatok elemzése során a Pénzcentrumon megvizsgáltuk azt is, hogy a nemzetgazdasági szinten mért átlagos infláció milyen egységnyi fogyasztói árnövekedést rejt magában az egyes termékek, illetve szolgáltatások terén. A KSH által közreadott, majdnem 100 elemet tartalmazó listából kiderült például, hogy
Ezen felül pedig még további 11 termék átlagára esett át 10 százalékon felüli áremelkedésen 2020 és 2021 februárja között. Összességében pedig azt is mondhatjuk, hogy egy esztendő alatt a top 10 csúcsdráguló termék átlagára átlagosan
A statisztikából látszik, hogy 3 legdurvábban dráguló terméken kívül a top 10-ben helyet kapott még 2 féle cigaretta, a fehér kenyér, a narancs, a Nemzeti Sport, a félbarna kenyér, és a kristálycukor is. Mutatjuk azt is, hogy e termékeknél hogyan alakult pontosan az átlagára 2020 és 2021 februárjában.
De mi történt az árakkal 1 hónap alatt?
Természetesen az éves adatokon túl kíváncsiak voltunk arra is, miként változtak az hazai árak egy hónap leforgása alatt. Éppen ezért megvizsgáltuk azt is, hogy 2021 januárja és 2021 februárja között melyik volt az a 10 termék, aminek leginkább növekedett az átlagára. A győztes
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 719 484 forintot 20 éves futamidőre már 6,26 százalékos THM-el, havi 142 416 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,78% a THM, míg a MagNet Banknál 6,87%; az Erste Banknál 6,89%, a Raiffeisen Banknál 7,00%, a K&H Banknál pedig 7,28%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Ez volt egyébként az egyetlen olyan termék, aminek az átlagára 10 százalék fölötti dráguláson ment át, de azért 5 százalék fölötti növekedést produkált a napraforgó étolaj litere és a banán is. Előbbi átlagára 7,6 százalékkal, míg utóbbié 5,3 százalékkal lett magasabb februárra, januárhoz képest.
Ahogy látjuk, a top 3 legjobban dráguló termék mellé, a bővített, 10-es listára felfért még az autóbenzin, a citrom, a dobozos narancslé, a pasztőrözött ESL tej, a gázolaj, a fejes káposzta és a csirkemellfilé is. A top 10, egy hónap alatt legjobban dráguló termék átlagos drágulása egyébként összesen 5,3 százalékos volt, ami
Ezeknek a termékeknek az átlagára pedig a következőképpen alakult ebben az időszakban:
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A fiatalok vállalkozásindítását ösztönzi az OTP Bank új pályázata
OTP Junior Piacralépők címmel vállalkozói versenyt hirdetnek fiatalok számára.
-
Akár 80.000 forint pluszt is lehet keresni a Gránit Banknál rendszeres megtakarítás esetén (x)
A szelfivel számlát nyitó ügyfelek 40.000 forintján felül további 40.000 forinttal gazdagodhatnak a Gránit Banknál akik mobilalkalmazáson keresztül rendszeres megbízást adnak befektetési jegy vásárlására.
-
Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át (x)
Az Aranycipó Kft. vajas fonott kalácsa elnyerte a KMÉ-védjegyet, amely a kiváló minőség és a hagyományos péksütemények iránti elköteleződést tanúsítja.
Portfolio Gen Z Fest 2025


