Az érkező ciklon előtt és után is erős, viharos szél várható csütörtök estétől - írta a HungaroMet Zrt. a Facebook-oldalán csütörtök délután.
Így költenek el rengeteg pénzt a magyar vásárlók: sokan nem is tudják, mi veszi rá őket erre
Az Árukereső.hu legfrissebb adatai megmutatják, hogy a magyarok és a régió országai az aktuális időjárásra reagálva kerestek termékeket: először a hőség, majd a hideg ellen – olvasható az oldal közleményében.
A jó idő berobbanásakor Magyarországon ötször népszerűbbek voltak az autós napellenzők az előző hetekhez képest, és négyszer annyian kerestek ventilátorokra, párologtatókra, és rovarriasztókra – sőt, háromszor annyi embert érdekeltek a szúnyoghálók. Több mint kétszeresére ugrott az érdeklődés a virágállványok és a mobil légkondicionálók iránt is.
A szlovákok és csehek is a kinti időtöltésre készültek. Szlovákiában 10-szer annyian kerestek szerszámok vágófejeire a műhelyben való munkához, de sokakat érdekeltek a függőágyak (174%), a kerti napernyők (126%) és a medencetakarók (123%). Csehországban a beszerelhető és a hordozható légkondik iránti érdeklődés ugrott négyszeresére, de a piknikpokrócok (198%) és a gyerekmedencék (196%) is népszerűek lettek.
Bulgáriában a gyerekszandálokra, pergolákra és gyepöntözőkre kerestek kétszer-háromszor annyian, mint az előző hetekben. Szlovéniában a kerti székekre, hintákra, madáretetőkre és szúnyoghálókra, míg Horvátországban a szúnyoghálók és kerti székek mellett a gyerekcipők és trambulinok is népszerűek voltak. Szerbiában a női ruhákat keresték háromszor annyian, míg Romániában is a kerti székek domináltak.
A lehűléssel azonban megváltoztak a prioritások. Magyarországon kétszeresére nőtt az érdeklődés a radiátorok, a termosztátok és az elektromos fűtőpanelek, valamint másfélszeresére a gázkonvektorok iránt. Szlovákiában a bojlereket, Horvátországban a kályhákat, míg Szlovéniában a fűtőrendszerek kiegészítőit keresték 50%-kal többet. Bulgáriában több mint kétszer annyian kutattak hőpumpákat és tűzhelyeket, a legnagyobb változás pedig Csehországot érintette: ott ötszörös volt az érdeklődés a tűzhelyek iránt.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Egyértelmű, hogy a hirtelen jött jó idő beindította a fogyasztók fantáziáját, azonban az időjárás keresztbe tehetett ezeknek a terveknek. Az érdeklődők pedig lekövették ezeket a változásokat kereséseikkel, és megpróbálták tartani az iramot a természet szeszélyeivel.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.