November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
Üres dobozért teli C-vitamint ad cserébe most ez a bolt: mégis, kinek éri ez meg a vásárlókon kívül?
Újabb környezettudatos megoldást vezet be egy hazai boltlánc, ösztönözve a fogyasztókat a műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére: októberben C-vitaminnal jutalmazza azokat a vásárlókat, akik visszaviszik az üres étrend-kiegészítős dobozokat.
Októbertől hulladékgyűjtő állomásokkal találkozhatnak a Nutriversum üzleteibe betérő vásárlók. A vállalat ezzel a kezdeményezéssel szeretné motiválni a vásárlóit az elhasznált műanyag- és fémhulladék szelektív gyűjtésére, amelyekért cserébe októberben ajándék C-vitamint kapnak. A mostani innováció egy hosszú távú stratégia része, melynek célja, hogy a cég fenntartható márkává váljon a táplálékkiegészítők piacán.
Márciusban megújult a márka, ezzel együtt a csomagolás is: a környezetbarátabb megoldásoknak köszönhetően, éves szinten közel 2 tonnával kevesebb műanyaghulladékot termel a vállalat. A műanyag visszagyűjtéssel a márka célja, hogy a vásárlókkal együttműködve csökkenteni tudják a környezetszennyezést, és egy anyagot minél tovább körforgásban tudjanak tartani.
“Ezzel a kezdeményezéssel a márkánk fenntarthatóságra való törekvését szeretnénk erősíteni. A boltjainkba hulladékgyűjtő displayeket helyezünk ki, ahova vissza lehet hozni az elhasznált termékek csomagolását: műanyagot és fémet. Ez a két anyag adja a csomagolásaink legnagyobb részét. A boltokban összegyűjtött hulladékot egy hulladékgazdálkodással foglalkozó partnerünk fogja elszállítani és gondoskodni fog az újrahasznosításukról. Időszakos promóciókkal próbáljuk majd motiválni a vásárlókat, hogy hozzák vissza az elhasznált csomagolóanyagokat. Októberben például egy ajándék C-vitamint kap az, aki vásárol nálunk és visszahoz egy kiürült terméket.” - mondta Fetter Ármin, a vállalat marketing vezetője.
A boltokban kihelyezett hulladékgyűjtő állomások így fognak kinézni:
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A cég eddigi leginnovatívabb zöld projektje, az idén márciusban átalakult vitamin családjának megújítása volt, ahol a vitaminok nem a jól megszokott flakonokba kerültek, hanem kicsi, visszazárható és teljesen újrahasznosítható tasakokba. Ennek a csomagolásnak az egyik előnye, hogy kisebb a csomagolóanyag súlya, ezért az előállításukhoz kevesebb műanyagra van szükség, másrészt pedig a szállításban, tárolásban is jóval zöldebb ez a megoldás, mivel a tasakok kisebb helyet foglalnak, mint a dobozok.
A márka megújulása fontos lépés, ugyanis folyamatosan növekvő piacról beszélünk, ahol egyre többen vásárolnak Magyarországon. A vállalat 11%-os növekedést tudott bemutatni 2022-ben az előző évhez képest, így környezettudatossági szempontból fontos lépés a folyamatosan növekvő számú vásárlói réteg ösztönzése a zöld megoldásokra.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.