Egyre nyitottabbak és felkészültebbek a vezetőváltás kapcsán, ami üdvözítő,hiszen a magyar foglalkoztattak 72 százaléka dolgozik családi vállalkozásnál.
Az adventi időszak egyik alapkelléke a Mikulás-csokoládé, aminek népszerűsége töretlen a vásárlók körében: a termékből évente közel 8 millió darabot értékesítenek a magyarországi piacon.
A csokimikulás még mindig az egyik legnépszerűbb terméke a téli időszaknak, amiből évente közel 8 millió darab fogy el. A legnépszerűbb még mindig a klasszikus tejes változat, de az étcsokis verzió aránya is növekszik. Az üregükben csokival, cukorkával töltött, kétrétegű kétízű vagy akár paleo mikulások aránya már jelentősen kisebb a piacon.
A Magyar Édességgyártók Szövetségének (MÉSZ) kimutatásai azt mutatják, hogy hazánkban közel 250 vállalkozás foglalkozik édességgyártással. A kamara tapasztalatai szerint mind a multinacionális, mind a magyar tulajdonú gyártók megtalálják számításukat a szezonális édességek piacán - ilyen a csokinyúl is, még a kisebb gyártók is jelentős tételeket tudnak értékesíteni a szezon idején.
A MÉSZ felhívta továbbá arra is a figyelmet, hogy a csokimikulások gyártásához felhazsnált alapanyagok jelentős áremelésen mentek keresztül, ami különösen a kakaóbabnál és a cukornál érezhető. Így annak, aki idén is csokoládét akar venni az kénytelen lesz számolni az áremelkedéssel.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.