November közepéig 700 millió palackot, üveget és dobozt váltottak vissza Magyarországon az új visszaváltási rendszerben.
A Mastercard szerda délután sajtóesemény keretében mutatta be a támogatásával megépült, a hazai piacon újdonságnak számító mesterséges intelligenciával felszerelt, pénztármentes üzletet.
Van, akinek a vásárlás élmény, van, akinek inkább a szükséges rossz. Legyen az egy hagyományos vagy önkiszolgáló kassza, a megvásárolni kívánt termékeket ki kell pakolni a kosárból a pultra vagy szalagra, egyesével be kell olvasni és végül kifizetni. A legújabb kutatások és szakértői vélemények megerősítik, hogy a vásárlók számára egyre fontosabb a gyors és hatékony vásárlási élmény, minimális várakozási idővel. Az új mobil, pénztárgép nélküli, a legmodernebb mesterséges intelligencia által vezérelt rendszerekkel felszerelt konténer-áruház erre próbál megoldást kínálni
Az üzletben történő vásárláshoz a vásárlóknak egy applikációt kell használniuk. A vásárlótérben ezután a polcokról szabadon lehet összegyűjteni a termékeket, majd bármi egyéb teendő nélkül távozni. A Kende Retail Operation Kft. kizárólagos most forgalmazóként mutatta be az üzletet, amelyet július 10-ig a Budapest Parknál is kipróbálhatnak az érdeklődők.
A Mastercardnál folyamatosan azon dolgozunk, hogy a vásárlók számára a fizetés minden helyzetben a lehető legegyszerűbb legyen. Fizetni senki nem szeret, így mindannyian a lehető legkevesebb időt szeretnénk a kasszánál eltölteni. A technológia ma már lehetővé teszi, hogy várakozás nélkül fejezhessük be a vásárlást, hiszen minden szükséges folyamat a háttérben történik a már megszokott biztonság mellett. Ez az, amikor a check-in a check-out is egyben
-mondta Szász Ferenc, a Mastercard üzletfejlesztési igazgatója. A kassza nélküli vásárlásról a már említett applikáció gondoskodik. Ehhez azonban tudnia kell, hogy milyen termékeket választottunk, amit mesterséges intelligenciával vezérelt kamerák és súlyérzékelők segítségével határoz meg. Mindezt adatvédelmi szempontból - GDPR-nak megfelelő - módon teszi, a kamerák arcot nem rögzítenek. A Pénzcentrum kérdésére Kende Gábor tulajdonos azt is elárulta, a végösszeget is csak a vásárlás után kiállított digitális nyugtából tudjuk meg.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el, havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A későbbiekben a fizetési és technológiai vállalat céljai között szerepel, hogy az alkalmazás használata nélkül bankkártyával is vásárolhassunk a pénztármentes üzletekben. A jelenlegi innováció lényege azonban éppen a "mindenmentes" digitális vásárlási élmény, melyben az üzlet teljes egészében csak az eladótérből áll, teljesen kassza nélkül. A tervek szerint a különleges mobil konténerüzlettel a nyár során számos rendezvényen lehet majd találkozni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.