10-ből 8 magyar fogyaszt boltban kapható gyorsfagyasztott, panírozott húsokat, de nem mindegy hogy készítjük el őket.
Egyre többen tapasztalják, hogy eltűnt a boltok polcairól két magyar ásványvíz, a Balfi és a Visegrádi. A gyártót nemcsak nekünk nem sikerült elérnünk, de az ásványvízszövetség megkereséseire se reagálnak. Beszéltünk a nagyobb hazai ásványvizes cégekkel, de ők is csak pletykákat hallanak a Balfit és a Visegrádit gyártó cég helyzetéről.
Az ásványvízszövetségnek sem reagál az ásványvíz gyártó, a többi gyártó cég is csak pletykákat hallott arról, hogy hova tűnt a boltok polcairól a Balfi és a Visegrádi ásványvíz.A vásárlók még találhatnak egy-egy eldugott kisbolt hátsó polcának takarásában a megmaradt raktárkészletből, de sem a nagyobb láncokban, sem az online áruházakban nem rendelhetőek a Balfi és a Visegrádi vizek.
A Balfi eltűnéséról januárban már írt a Nyugat.hu, a lap a Sopron melletti Balfon is járt, és azt látták, hogy a palackozóüzemben áll a termelés, nem is volt élet az üzem területén, a szokásos kamionsornak nyoma sem volt. A Balfi és Visegrádi a legutóbbi információk szerint a Pet-Pack Kft-hez tartozott. Az Mfor pár hónappal ezelőtt írt arról, hogy a céghez köthető három ásványvíz-palackozóból egyet megvett a Mol-hoz tartozó Fonte Viva Kft., mégpedig azt, ami Csányon található és Pannon-Aqua néven fut. Céges dokumentumokból akkor arra lehetett következtetni, hogy a Balfi és a Visegrádi ásványvíz telephelye a Pet-Packnál marad, a két vizet továbbra is ők gyártják.
A Pet-Pack a céges beszámolók szerint nem volt túl jó bőrben. A járvány előtti években több mint 4 milliárdos árbevételük volt, ami a pandémia idején jelentősen csökkent, de nyereség még a jó években se nagyon volt. A 2016 és 2020 közötti időszakot évi 200-400 millió forint közötti veszteségekkel zárták. Az Opten céginformációs rendszer adatai alapján 2021-ben pedig 7,8 milliárdos veszteségük volt. A magyar mellett egy svájci és egy ciprusi cég tulajdonában álló vállalat adósságállománya több milliárd forint, több végrehajtást is indítottak ellenük.
A Telex próbálta elérni a Pet-Packot, azonban nem reagálnak a megkeresésre, ezt a Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetség is tapasztalta, ők sem tudnak sokat a két ásványvíz eltűnésének hátteréről, és akiknek a megkereséseire szintén nem reagált a cég.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.