A McDonald's újabb kihívással szembesül: ezúttal a McCafé eszpresszógépek okoznak problémát az amerikai éttermekben.
A magyar fogyasztók szívesen kísérleteznek az újdonságokkal, szeretik a szezonális kávékülönlegességeket, főleg a rendhagyó ízesítésű kapszulákat - tájékoztatta a Pénzcentrumot a Nespresso.
Mint megtudtuk, a gyártó minden évben szezonális különlegességekkel áll elő - legyen szó egy új ízvilágról vagy limitált kiegészítőkről. Vannak olyan fogyasztók, akik ragaszkodnak a jól megszokott, kedvenc ízeikhez, de a vásárlók többsége nyitott az újdonságokra, szeretnek új ízeket felfedezni, különleges kávékat megkóstolni, így nem nagyon kell győzködni őket arról, hogy próbáljanak ki valami újat.
Az állandó kínálatban jelenleg elérhető több mint 30 féle Original és 30 féle Vertuo kapszula mellett szinte mindig kínálnak valamilyen limitált kiadású vagy szezonálisan elérhető kávékülönlegességet, van, hogy egyszerre többfélét is – legyen az például egy specialty minősítésű kávé Papua Új-Guineáról vagy egy Jamaicából származó kávéritkaság vagy akár ízesített jegeskávé. A vásárlói visszajelzések alapján a nyári jegeskávékat és az év végi, ünnepi limitált kiadású kávékat minden évben nagy érdeklődéssel várják a fogyasztók. A szezonális nyári kollekció kávéit alapvetően a nyári időszakban értékesítik, ősszel más időszakosan elérhető újdonságok kerülnek a fókuszba.
A Barista Creations for Ice nevű jegeskávé-kollekció például évről évre egyre nagyobb népszerűségnek örvend, ezért is újítják meg rendszeresen szezonális jegeskávé kínálatukat, melyben olyan kávékat mutatnak be, amelyeket kifejezetten úgy alkottak meg, úgy pörköltek, hogy jégre elkészítve bontakozzanak ki a legjobban a kávék aromái.
Az elmúlt években nagy trend az espresso tonic és különböző variációi, kávékoktélok és kávélimonádék, amik Magyarországon is egyre ismertebbek, hiszen igazi felfrissülést jelentenek a nyári melegben.
A magyar kávérajongók másik nagy kedvence az ízesített kókuszos jeges latte, amilyen például a Nespresso Coconut Flavour Over Ice kapszula.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Évekkel ezelőtt a vanília, a karamell és kakaó ízesítésű kávékat, vagy a Palermo Kazaar fantázianevű kapszulát időszakosan, limitált kiadásban vezették be először, majd a vásárlók visszajelzéseire építve és a nagy népszerűségükre való tekintettel nem sokkal később bekerültek az állandó kínálatba is.
Címlapkép: Nespresso
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.