A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
A Lidl, a Spar és a Tesco után most az Aldit célozták meg a kiberbűnözők, a kiskereskedelmi láncok óvatosságra intenek minden vásárlót.
A napokban ismét csalók éltek vissza az ALDI nevével, akik adatszerzési célokból, hamis módon pénzjutalmat kínálnak a gyanútlan felhasználóknak. A kiskereskedelmi lánc Facebook-oldalán tájékoztatta vásárlóit arról, hogy az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. nem hirdet olyan nyereményjátékot, amelynek keretében pénzjutalmat lehet nyerni.
Az értesítésekre adott válaszok következtében felmerült esetleges károkért a társaság nem vállal felelősséget. Az Aldi által hirdetett, vagy szervezett nyereményjátékokat minden esetben a boltlánc weboldalán érhetőek el. Az utóbbi hetekben a többek között a Spar, a Lidl és a Tesco nevében is hamis nyereményjátékot hirdettek a csalók. A sorozatos támadások miatt a Tesco és a Lidl is készített egy "iránytűt", amelyből kiderül, hogyan lehet kikerülni a csalókat. A Tesco felhívta vásárlói figyelmét, hogy soha nem kérik a vásárlók bankkártya-adatait a közösségi média felületeken keresztül, különösen nem adománygyűjtés vagy promóciós aktivitás céljából. Valamint, ha sms-ben vagy telefonon kér valaki személyes adatokat úgy, hogy korábban nem vettek részt egyetlen tescós nyereményjátékban sem, akkor az valószínűleg átverésről van szó. A Lidl pedig azt javasolja vásárlóinak, hogy a Facebook-bejegyzéseknél mindig keresni kell a kék pipát, mivel ez jelzi azt, hogy a Facebook és az Instagram által hitelesített, ellenőrzött profilról van szó.Ha gyanús az oldal, ellenőrizni kell a nevét!
A boltlánc azt kéri, ha valaki gyanús oldallal vagy átveréssel találkozik, akkor jelentse azt a Facebook vagy az Instagram felé, ezzel megakadályozhatja, hogy másokat is becsapjanak a csalók.Ha egy oldaltól olyan személyes megkeresést kap valaki, amire nem számított, semmiképp ne válaszoljon, reagáljon rá, amíg nem ellenőrizte a forrás hitelességét. Az adathalászok elleni védekezéshez hasznos kisokost állított össze a Nemzeti Kibervédelmi Intézet is, ezt is tanácsos átböngészni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.