A legnagyobb hazai láncok is ráfeküdtek a BlackFriday-re, mi pedig jól megmutatjuk, mit akcióztak le leginkább.
Már tavasz óta a csapból is az folyik, hogy a járvány után meglódul az infláció, emellett a sütőipari szakmai szervezetek is (szokás szerint) a liszt jelentős drágulását vetítették előre. A sokakat érdeklő kérdés azonban mindig az, hogy ez mikor és milyen mértékben jelenik meg az üzletekben.
Tavaly ilyenkor, azaz 2020 szeptemberében az Aldiban és a Lidlben körülbelül egyszerre, és forintra megegyező mértékben emelkedett a legolcsóbb, azaz sima BL55-ös liszt ára az augusztus végi 109 forintról egységesen 119 forintra - írja a G7. Mivel az áruházláncok sok esetben éves beszállítói szerződésekkel dolgoznak, idén szeptemberben is hasonló jelenségre lehetett számítani. krogazdasági szinten
Szeptember 30-án az Aldiban egy év változatlanság után 119-ről hirtelen 149 forintra emelkedett a liszt ára, vagyis a tavalyinál sokkal nagyobbat, 25 százalékot ugrott. A Lidlben, a Penny Marketben és a Tescóban szeptember utolsó napján ugyan még találtunk 119 forintos lisztet (talán a megmaradt készletek kiárusítása folyik), de október 4-én hétfőn már a Lidlben is 149 forintba került a liszt.
A liszt (nyilvánvalóan nagykereskedelmi szintről érkező) drágulása azonban az általunk vizsgált három népszerű alapvető pékipari terméknél, a félbarna kenyérnél, a zsemlénél és a kiflinél még nem mutatkozik meg. A kenyér kilójának ára a három diszkontláncban (Aldi, Lidl és Penny Market) továbbra is 249 forint, a Tescóban pedig változatlanul 259 forint. A kakaós csiga sem mozdult meg, a négy üzletben továbbra is 1056 és 1112 forint között mozog egy kilóra vetítve.
A másik alaptermék, amelynek árában az infláció (már jó ideje) látható, a napraforgó étolaj. Már a Lidl is kénytelen volt elengedni az 500 forinthoz közeli literenkénti árat, és csatlakozott az 550 forintos, általánosnak mondható szinthez.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.