Egyre nyitottabbak és felkészültebbek a vezetőváltás kapcsán, ami üdvözítő,hiszen a magyar foglalkoztattak 72 százaléka dolgozik családi vállalkozásnál.
Kiváló minőségű, hagyományos magyar ízvilágú élelmiszerek kerülnek még a nyáron az áruházlánc polcaira. A vállalat a belföldi gyártóktól, beszállítóktól érkező áruk vásárlásának ösztönzésével a fenntartható gazdálkodáshoz is hozzájárul.
„Vállalatunk átfogó fenntarthatósági koncepciójának fontos része a hazai termékek támogatása. Előnyben részesítjük az itthoni családi vállalkozások, gazdák és beszállítók áruit, jellemzően az élelmiszer-kategóriában. Ez hármas haszonnal jár: a vevők újra felfedezhetik az egyedülálló tradicionális magyar ízeket, a belföldi beszerzéssel nagy mértékben csökken a szállítási útvonal – időt, költséget, üzemanyagot is megtakarítunk –, és a hazai gyártók árui vásárlásának ösztönzésével a fenntartható gazdálkodáshoz is hozzájárulunk. A SPAR HAZAI.SZERETEM márkanévvel ellátott termékcsalád élelmiszerei idén augusztus 19-től kezdődően kerülnek az áruházak polcaira, mégpedig folyamatosan. Bízunk benne, hogy a hazai áruk új, saját márkás családja elnyeri a vásárlók tetszését, és a továbbiakban bővíteni tudjuk a kínálatot, minél több hazai gazdát és termék-előállítót bevonva a márka építésébe” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A vállalat áruházaiban széles körben megtalálhatóak a magas minőségű és kedvező árú saját márkás termékek, ezek között pedig a különleges fogyasztói igényeket kielégítő árucikkek is. A vállalat 1997-ben kezdett saját cégnevével megjelölt termékeket bevezetni a piacra és azóta is folyamatosan fejleszti a kínálatot. Az üzletlánc jelenleg több mint 30-féle saját termékcsaláddal rendelkezik. Tavaly saját márkás termékeinek aránya élelmiszer-területen 29,9%, míg a vegyi áruk kategóriájában 18,6% volt.
Az új saját márkás termékcsalád a magyar – gasztronómiai – értékek közvetítésével azt jelzi, hogy az üzletlánc tartósan elkötelezett a hazai beszállítók mellett: a kiváló minőségű, hagyományos hazai ízvilágú élelmiszereket egytől egyig itthoni gyártóktól és beszállítóktól szerzi be.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.