A többutas jelöléssel ellátott palackok visszaváltása azokon a REpontokon lehetéséges, amelyeken az adott termék a bolt kínálatában elérhető.
Minden elnevezésén betiltotta a nemzeti versenyhatóság a BrightWhite otthoni fogfehérítő szett reklámozását, miután forgalmazói a hatósági tiltások ellenére, új honlapon és regisztrációs számmal tovább népszerűsítették a termékeket. A GVH továbbra is óvatosságra inti a fogyasztókat.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a tavalyi év végén indított vizsgálatot a BrightWhite otthoni fogfehérítő rendszer forgalmazóival szemben, mert reklámgyakorlatuk több szempontból is megtévesztheti a fogyasztókat. A Nemzeti Népegészségügyi Központ forgalomból kitiltottként tartja nyilván a terméket, így a versenyhatóság gyanúja szerint a hirdetések egyebek mellett hamisan keltik azt a benyomást, hogy az jogszerűen forgalmazható. A GVH 2021 februárjában – a fogyasztói károk megelőzése érdekében – vizsgálatának lezárultáig ideiglenesen megtiltotta a termék népszerűsítését.
A versenyhatóság ugyanakkor észlelte, hogy a cégek új honlapon, új EU-s termékregisztrációs számokon tovább folytatták a valószínűsíthetően jogsértően forgalmazott termék értékesítését. Kiemelendő, hogy a Nemzeti Népegészségügyi Központ az új termékek dokumentációját sem találta megfelelőnek, ezért a forgalmazásukat szintén megtiltotta. Nem zárható ki ugyanis, hogy használatuknak akár egészségügyi kockázata is lehet.
A Versenyhivatal ezért – korábbi döntését kiterjesztve – megtiltotta az érintett vállalkozások számára az összes, bármilyen elnevezéssel vagy közösségi regisztrációs számmal forgalmazott BrightWhite otthoni fogfehérítő népszerűsítését az eljárásának lezárultáig, vagy az egészségügyi hatóság által is jóváhagyott forgalmazásuk megkezdéséig. A GVH emellett továbbra is fokozott óvatosságra inti a fogyasztókat a vélhetően tisztességtelenül forgalmazott és a közegészségügyi szervek által is betiltott termék megvásárlásával kapcsolatban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.