Bár a nemzetközi piacok felől jelentős az érdeklődés a magyar méz iránt, a termelők nehezen tudják kihasználni ezt a potenciált.
Legyen házépítésről vagy felújításról szó, a bútorvásárlás mindig fejtörést okoz. Felvetődik a kérdés, hogy berendezési tárgyainkat egyedileg készíttessük, vagy inkább áruházból, internetről rendeljük meg őket. A döntés megkönnyítésének érdekében a HelloVidék megkereste a Magyar Fa- és Bútoripari Uniót, hogy válaszoljanak kérdéseikre.
A bútorválasztásnál melyek a legfontosabb szempontok?
A három legfontosabb szempont az ár-érték arány, a szállítási határidő és a kapcsolódó szolgáltatások. Az elsőt talán nem kell magyarázni. Az azonnali elérhetőség egyre fontosabb szempont egy bizonyos árszint alatt; a vásárlók gyakran hajlandóak többet fizetni egy bútorért, csak ne kelljen heteket/hónapokat várni. Az egyéb szolgáltatások, mint például a bútor összeszerelés, a vásárlói élmények, a kiszolgálás minősége, vagy a garanciális ügyintézés gördülékenysége, szintén döntő szerepet játszanak abban, hogy hol vásárolja meg a bútort a fogyasztó.
Melyik gyártási mód éri meg jobban?
Mindkét gyártási metódusnak megvan a felvevőpiaca. A szakosodott vállalatok az adott piaci igényekre mérten alakítják ki az üzemméretet és modellenként az optimális darabszámot.
Ha érdekel a teljes cikk, a részletes válaszokkal, a HelloVidék oldalán elolvashatod. KATT!
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.