A már megszokott bivalygulya mellett új látogatóközpont, gólyamentő-központ, kilátók, tanösvények, gyógynövénykert, játszótér, interaktív kiállítások várják majd a látogatókat.
Évente csaknem 434 milliárd forint adóbevételtől esik el az EU a játékszektort érintő hamisítások miatt, ráadásul a problémát csak súlyosbítja, hogy emiatt az elmúlt években összesen több mint 13 ezer ember vesztette el az állását. Magyarországon is problémát okoz a hamisítás, évente átlagosan 3,41 milliárd forintos a kár.
Az EU-ban megjelenő hamis játékok 434 milliárd forintnyi éves bevételkiesést okoznak, ami a szektor forgalmának csaknem 12,3 százalékát jelenti. Becslések szerint eddig közvetlenül a játékiparban 6150 ember vesztette el a munkáját, többek között olyan hamisított termékeknek köszönhetően, mint például babák, akcióhősök, állatfigurák, játékhangszerek, elektronikus játékok, szerencsejátékok, kirakós- és kártyajátékok, valamint társasjátékok - derül ki az Európai Unió Belső Piaci Harmonizációs Hivatalának jelentéséből.
Szakértők hangsúlyozzák, hogy amennyiben figyelembe vesszük a hamisítványok más szektorokra gyakorolt hatását is, akkor már egy jóval magasabb, összesen mintegy 710 milliárd forint uniós veszteséggel számolhatunk a 2007-től 2012-ig terjedő időszakban, ami közvetve 13 168 munkanélkülit és további 115 milliárd forintos adóbevétel-kiesést jelent, vagyis a hamis játékokból származó károkozás más területeken is érezteti hatását.
- mondta el a kutatás hazai vonatkozása kapcsán Bendzsel Miklós, a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) elnökhelyettese.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


