Szeretteinkkel szívesebben találkozunk személyesen karácsonykor, az ajándékokat viszont egyre gyakrabban online vásároljuk meg.
Egy héten belül mindhárom nagy hazai mobilszolgáltató megjelent korlátlan beszélgetést és SMS-t tartalmazó tarifával, kísértetiesen hasonló áron kínálva az új szolgáltatásokat. Azt is mondhatjuk, hogy csattanós választ kaptak azok, akik eddig azon fanyalogtak, hogy nincsen verseny a hazai mobilpiacon. Vagy mégsem? Az alábbiakban annak jártunk utána, mennyiben magyar jelenség a mobil flat rate, mi motiválhatja a szolgáltatókat a "korlátlan csomagok" bevezetésére és hogyan rendezhetik át az új tarifák a hazai mobilpiacot.
Az alábbi kérdésekre keressük a válaszokat a "korlátlan csomagokkal" kapcsolatban:
-A mobil flat rate egy magyar találmány?
-Olcsók a hazai szolgáltatók korlátlan tarifái?
-Miért nyújtanak korlátlan csomagokat a szolgáltatók más országokban és Magyarországon?
-Elodázhatja-e a beruházásokat az alacsony adatforgalmat tartalmazó csomagok elterjedése?
-Az új tarifák és az élesebb verseny eltántoríthatja az állami mobilcéget a piacra lépéstől?
-Milyen hatással lehet a Magyar Telekomra az új tarifák megjelenése?
-Összességében milyen átrendeződést hozhat a hazai mobilpiacon a flat rate tarifák megjelenése?
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.