Tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt 30 millió forintos bírság megfizetésére kötelezte a GVH az Antenna Hungária Zrt.-t.
A Gazdasági Versenyhivatal annak vizsgálatára indított eljárást, hogy a vállalkozás a MinDigTV Extra csomagok népszerűsítésére szolgáló kommunikációs kampányaiban a kedvezményes díjcsomag igénybevételének feltételeiről adott tájékoztatásai megtévesztették-e a fogyasztókat. A vállakozás a MinDigTV Extra szolgáltatási csomagokat (Alapcsomag, Családi csomag, HBO programcsomag) három kampányban népszerűsítette, többféle kommunikációs eszközt alkalmazva (például televíziós reklám, rádió reklám, saját honlap, plakát, szórólap stb.).
A GVH megállapításai szerint az eljárás alá vont egyes reklámjaiban a fogyasztók valótlan információkat kaptak az általuk fizetendő költségekről, mivel több hirdetésben nem szerepelt az a fontos információ, hogy a kínált kedvezményes ár a hűségidőnek csak az első néhány hónapjában fizetendő összeg. Egyes reklámokban megjelent üzenet ezen kívül azt a benyomást kelthette a fogyasztóban, hogy a szerződéskötést követően csak a kedvezményes havidíjat kell havonta kifizetnie, emellett más fizetési kötelezettség nem terheli. A GVH szerint ez azonban nem volt igaz, mert a jelentősebb mértékű aktiválási díjat is fizetni kellett, illetve a fogyasztónak a szolgáltatás igénybevételéhez szükséges dekódert vagy CA modult kellett vásárolnia, amely tény szintén nem szerepelt a tájékoztatásokban.
A Gazdasági Versenyhivatal megállapította, hogy az ANTENNA HUNGÁRIA tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott, amikor 2011. július 1. és december 31. között alkalmazott három reklámkampányának egyes elemei megtévesztő információkat tartalmaztak a MinDig
TV Extra csomagok ára tekintetében. A fenti jogsértés elkövetése miatt a GVH 30 millió forint bírságot szabott ki az Antenna
Hungária Zrt.-re.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.