Érezhetően növekszik hazánkban is a nagyképernyős háromdimenziós (3D) televíziók iránti kereslet - írja a Világgazdaság.
Míg egy évvel ezelőtt még csak minden tízedik eladott készülék volt ilyen, az idén júniusban a 3D képes tévék aránya a teljes hazai értékesítés belül már a 30 százalékot is elérte, az internetes webáruházakban pedig ennél is nagyobb volt a részesedésük.
Az eladások ráadásul szakértők szerint az olimpia közeledésével tovább emelkedhetnek, hiszen a MTV 3D-ben is közvetíti az ötkarikás játékok bizonyos eseményeit, ez pedig számos fogyasztót arra késztethet, hogy a sportesemény előtti hetekre, napokra időzítse vásárlását.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.