Már-már karácsonyt idéző növekedést hozott a foci-Eb néhány hazai kereskedő forgalmában . Az eladásokat most is a színes tévék vezetik. A hideg idő miatt viszont kevesebb sör fogy. A chipsadó pedig a rágcsálnivalók fogyasztását vetette vissza - írja a Népszabadság.
Ahogy ez a korábbi években is jellemző volt: nagy sportesemények előtt bizonyos termékekből, elsősorban televíziókból, sörből vagy chipsekből nagyságrendekkel több fogy.
Kereskedői vélekedések szerint a legnagyobb dobás továbbra is az olimpia. Ezt követi a futball-világbajnokság és az Eb. S dacára, hogy a vásárlóerő idén sem javult, és a kiskereskedelmi forgalom is inkább stagnál, bizonyos termékkörökben a lengyel-ukrán Eb-nek köszönhetően lényegében karácsonyi szinten pörögnek az eladások.
A Media Markt közlése szerint a legnépszerűbbek a 32-42 colos televíziók. A vevők,átlagosan 90-150 ezer forintot hagynak ott egy-egy készülékért. A sörfogyasztás azonban valamelyest visszafogottabb. Bár érzékelhető némi növekedés, de a kereslet alulmúlja a várakozásokat. Ennek oka az évszakhoz képest hűvösebb időjárás. A kereskedő tapasztalatai szerint ugyanez a helyzet a különböző snackeknél is. A chipsadó bevezetése viszont jelentősen megdobta az árakat. Ez azt eredményezte, hogy a termékkör forgalma 10 százalék alatt emelkedett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.