Kína a kultúrharc jegyében betiltotta a sorozatokat félbeszakító reklámokat - adta hírül a BBC brit műsorszolgáltató internetes oldalán kedden.
A szabályozás január elsejétől lép életbe. "A rádió és a televízió a párt és a nép szócsöve, fontos front a kultúrában" - írta a döntés indoklásaként honlapján a rádióért és televízióért felelős állami szerv.
A műsorszolgáltatók bosszankodnak az újabb lépés miatt. A kormány gyakorlatilag megöl minket, ha betiltja a reklámokat a legnézettebb sorozatok alatt" - mondta egy tévécsatorna igazgatója. A Hunan műholdas tévé szóvivője azt emelte ki, hogy az új szabályozás kicsit későn jött, miután a legtöbb, következő évre szóló reklámszerződést már aláírták. A kínai tévés reklámipar bevételei csaknem 500 milliárd jüanra (78 milliárd dollárra) rúgtak a múlt évben.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.