Egy felmérés szerint utazásnak örülne legjobban a magyar nő karácsonyra. Az utazást az illatszer, parfüm, kozmetikum kategória követi.
Karácsonykor másként költ egy szingli és egy párkapcsolatban, vagy házasságban élő nő. Vásárlási szokásaik és ünnepi kívánságaik ugyan eltérnek, de úgy tűnik, idén minden nőt boldoggá tenne egy repülőjegy a karácsonyfa alatt. Az utazást az illatszer, parfüm, kozmetikum kategória követi, majd a ruhanemű, a könyv, háztartási gép és ékszer, bizsu kategóriák következnek a nők karácsonyi vágyainak listáján. Az egyedülálló nők körében népszerűbb ajándék az illatszer, parfüm, kozmetikum, illetve a könyv, míg a házasságban élő asszonyok közül jóval többen örülnének egy háztartási gépnek - derül ki az Árukereső.hu és a Femina.hu 3700 nő megkérdezésével készült felmérésből.
Szomszédasszonytól idén ne számítsunk semmire
A kutatásban részt vevő nők párkapcsolatban élő részének háromnegyede biztosan megajándékozza a szüleit, valamint párját. Az egyedülálló nők közül többen vesznek ajándékot barátaiknak és nagyszüleiknek, mint azok, akik már párkapcsolatban élnek. Idén viszont a nők csupán 1 százaléka vesz ajándékot a szomszédjának.
Négyből egy nő nem tudja, mire vágyik a párja
Számítástechnikai eszköz, utazás és könyv azok az ajándékok, melyekre a magyar nő szerint párja vágyik. A válaszadók negyede viszont még nem tudja, hogy párja, vagy férje milyen ajándéknak örülne idén karácsonykor. A megkérdezettek háromnegyede az interneten tájékozódik vásárlás előtt, az egyedülálló nők szívesen sétálgatnak nagyáruházakban döntés előtt, a kapcsolatban, vagy házasságban élők közül pedig többen tájékozódnak nagyáruházak szórólapjairól, mint a szinglik.
A magyar nők fele előre eltervezi, hogy kinek mit fog venni, míg ötödük megkérdezi, hogy ki mire vágyik és szintén ötödük anyagilag is beosztja, hogy kire pontosan mennyit szeretne költeni. A nők csupán 10 százaléka veszi meg azt az ajándékot, amibe vásárlás során beleszeret.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Idén a nők csupán 14 százaléka tervezi új ruha vásárlását karácsony estére. Ha ruhát nem is, de mindenféle egyebet az internetező nők 80 százaléka magának is vásárol a karácsonyi ajándékok beszerzésekor. Az egyedülálló nők 10 százaléka kifejezetten sok mindent vesz meg magának ajándékbeszerző körútján. A vásárlás során a megkérdezettek kétharmadát idegesíti, hogy nagy tömeg van mindenhol, felüket zavarja, hogy maga az ünnep háttérbe szorult és feszültek az emberek. A nők több mint fele a szekrény mélyére süllyeszti azokat az ajándékokat, melyeknek nem örül, harmaduk megpróbálja továbbajándékozni, és csak hatoduk próbálja meg visszavinni a boltba, vagy eladni.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.