A Napi Gazdaságban megszellőztetett pletykák szerint eladók lehetnek a Louis Delhaize-csoport tulajdonába tartozó Profi, Cora és Match üzletláncok, és ha ez így van, akkor a CBA "komolyan elgondolkodna" azon, hogy megvásárolja őket - írja a keddi Magyar Nemzet.
A CBA vevő lenne a Profi, a Cora és a Match hálózatára, ha a tulajdonos Louis Delhaize-csoport valóban megszabadulna magyarországi érdekeltségeitől - véli a lap. A hírt a CBA kommunikációs igazgatója a Magyar Nemzet számára megerősítette, mint mondta, a CBA komolyan elgondolkodna a Profi-, a Cora- és a Match-hálózat megvásárlásán, ha kiderülne, hogy nem piaci pletykáról van szó, és valóban eladósorba kerülne a francia-belga kézben lévő három üzletlánc. Fodor Attila szerint fontos lenne a hazai kézben lévő élelmiszer-kereskedelem arányának növelése, mert az jelentősen elmarad a Nyugat-Európában szokásostól.
A kommunikációs igazgató kijelentéseit erősítik a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnökének múlt héten, az európai kereskedelem napján elhangzott szavai is. Parragh László a multik szemére vetette, hogy akad olyan bolthálózat is, ahol a magyar termékek aránya összesen 15-20 százalékot tesz ki. Egy esetleges felvásárlás valószínűleg javítaná a magyar élelmiszer-termelők pozícióját, ugyanis a hazai láncok multinacionális vetélytársaiknál több hazai terméket vásárolnak.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.