Világszerte megfigyelhető az okostelefonok térnyerése, és ez a tendencia a magyar piacra is jellemző. Az előfizetői számok alapján a hazai mobil hang és adatforgalmazásban is piacvezető T-Mobile-nál az utóbbi egy évben többszörösére nőtt az okostelefon eladások aránya.
Az okostelefonok csak néhány évvel ezelőtt indultak hódító útjukra, és 2010-ben már több mint 250 millió e kategóriába sorolt készüléket adtak el világszerte. 2007-ben még csak az értékesített készülékek 7 százalékát tette ki az okostelefonok aránya, 2010 végére ez az arány már elérte a 25 százalékot*, és a GKIeNET becslései szerint az amerikai és nyugat-európai piacokon egy éven belül elérheti az 50 százalékot. Ez a szám ötszöröse a három évvel korábbinak és a növekedési ütem egyre nagyobb.
A kereslet növekedésével párhuzamosan a technológiai fejlődésnek is tanúi lehetünk, a legújabb készülékek tudása már egy asztali gép képességeivel vetekszik, teljes értékű beviteli felülettel és integrált, illetve külsős alkalmazásokkal rendelkeznek.
Hazánk, bár lassabb ütemben, de követi a nyugat-európai trendeket. Míg itthon 2009-ben közel 250 ezer okostelefont értékesítettek, 2010-ben ez a szám már a duplájára emelkedett.*
"Magyarországon a tavalyi év második felétől mutatkozik az eladások ugrásszerű emelkedése, amely főképp annak tudható be, hogy a piacon a prémium termékek mellett megjelentek az alacsonyabb kategóriás készülékek is, miközben.egyre több felhasználó igényli az internetelérést és az integrált alkalmazásokat a mobiltelefonján. Az okos készülékek elterjedéséhez minden bizonnyal hozzájárultak a közelmúlt nagyarányú mobil hálózatfejlesztései és a kedvező, adatforgalommal kombinált díjcsomag-konstrukciók is." - mondta Király István, a Telekom marketing vezérigazgató-helyettese.
"Csak a T-Mobile-nál az utóbbi egy évben megháromszorozódott az okostelefon értékesítések aránya, ma már minden második ügyfelünk okos készüléket vásárol. Az előfizetéses ügyfelek esetében ez az arány még nagyobb, megközelíti a 70 százalékot. Ezzel a T-Mobile körülbelül 55 százalékot mondhat magáénak a teljes magyarországi okostelefon értékesítésből." - tette hozzá.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.