Hamarosan Borsod és Heves vármegyékben két lehetséges helyszínen, Sajóivánka és Markaz községek térségében már megkezdődtek a kutatófúrások.
Jelenleg nincs napirenden a terjeszkedés a Praktikernél - hangzott el a barkácslánc mai sajtótájékoztatóján. Az áruházlánc 31,8 milliárd forintos nettó árbevételre tett szert a 2010-es üzleti esztendőben, szemben a 2009-es nettó 35,4 milliárddal. Idén jönnek az energiatakarékos háztartáshoz információkat nyújtó zöld pontok, valamint az áruházi mobiltelefonos vásárlás is kiépítésre kerül.
A Praktiker hazai üzletegységeiben 4,7 millió vásárlás történ 2010-ben, ez összesen nettó 31,8 milliárd forintos forgalmat hozott a német tulajdonú barkácsláncnak (2009-ben a forgalom 35,4 milliárd forint volt).
Schlemmer Zoltán ügyvezető igazgató az áruházlánc mai sajtótájékoztatóján elmondta: a barkácsláncokhoz szorosan köthető építőipari tevékenység az elmúlt időszakban rendkívül alacsony szintre csökkent, a családoknak -bár lenne rá igényük- nem sokat tudnak félretenni házfelújításra, otthonszépítésre. A barkácsszegmens fellendülése még nem indult meg, ez szoros összefüggésben van azzal, hogy a hitelpiac is áll. Az ügyvezető várakozásai szerint az idei év második felében - a tavalyi évhez hasonlóan- megindulnak majd a lakosság vásárlások.
A láncnak jelenleg 19 áruháza van az országban, úgy látják, jelenleg ez lefedi a magyar piacot. Ezért, és a jelenlegi piaci környezet miatt nem várható új Praktiker üzlet nyitása. A piacon unikálisnak számító webshop forgalma a vállalat bevételeinek mintegy 1százalékát teszi ki, ezzel a Praktiker jelentős szerepet hasít ki a hazai e-kereskedelemből. Még idén elérhetővé teszik a mobiltelefonos áruvásárlás lehetőségét (ez elsősorban a termékek egyszerűbb megtalálását jelenti majd) a hazai áruházakban, a rendszer a tervek szerint szeptembertől minden áruházban élni fog.
Az idei év egyik legérdekesebb fejlesztése, hogy zöld pontokat hoznak létre az áruházakban, ezek segítenek a vásárlók otthonának energiatakarékos működésének (napkollektorok, házi szélerőművek) kialakításában, a pályázáshoz is adnak tanácsokat, segítséget.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Szita Mária beszerzési igazgató elmondta: a vevők sokkal tájékozottabbak, mint korábban. Egyre többen felkészülten mennek vásárolni, fontos számukra a pozitív ár/érték arány, kimondottan keresik a jó minőségű termékeket. A saját márkás termékeknél alapvető változás következett be: a korábbi saját márkák fokozatosan alakulnak át Praktiker márkára.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.