Európa meghódítása után 2007-ben a Tesco az Egyesült Államokat is célba vette, és Fresh & Easy név alatt kezdte meg tevékenységét a nyugati parton. Jött azonban a válság, aminek hatására az üzletág komoly veszteségeket hozott össze.
A világ harmadik legnagyobb kiskereskedelmi lánca néhány évvel ezelőtt bepróbálkozott az amerikai piacon is. A Tesco sikere az Egyesült Államokban egyelőre kérdéses - elsősorban az amerikai fogyasztók speciális vásárlási szokásai miatt.
A mirelit a titok?
Nagy-Britannia és Európa meghódítása után négy évvel ezelőtt a Tesco az Egyesült Államokat is célba vette, és Fresh & Easy név alatt kezdte meg tevékenységét a nyugati parton. A gazdasági válság hatására az üzletág komoly veszteségeket hozott össze, így most a Tesco próbál változtatni amerikai stratégiáján.
A 2007-es amerikai nyitás az első olyan alkalomvolt, amikor a Tesco egy teljesen új stratégiát követve lépett be egy piacra: kicsi boltokat nyitott, ahol elsősorban friss élelmiszereket és készételeket árultak. Az áruházlánc azonban nem volt teljesen tisztában azzal, hogy Amerikában az emberek mennyire kedvelik a gyorsfagyasztott árukat, ráadásul sok esetben szívesebben választják a hazai üzletláncokat.
Szakértők szerint a Fresh & Easy-nek könnyebb lenne a nagyoktól átcsábítani a vásárlókat, azt hangsúlyozva, hogy kisebb üzleteikben időt takaríthatnak meg a vásárlással.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Philip Clarke, aki márciusban került a Tesco vezérigazgatói székébe, bízik abban, hogy nyereségessé tudja tenni a Fresh & Easy működését. Ezt jól jelzi, hogy az üzletágba eddig befektetett 2,4 milliárd dollár után a Tesco új áruházakat nyit Amerikában. A vezető elkötelezett annak érdekében, hogy 2013-ra (az eredetileg tervezettnél 3 évvel korábban) nyereségessé tegye az amerikai divízió működését.
Amerika egyébként nem könnyű piac a brit kiskereskedelmi vállalkozásoknak: a Sainsbury 's és a Marks & Spencer tengerentúli üzletei egyaránt képtelenek arra, hogy megkedveltessék magukat az amerikai fogyasztókkal.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.