Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban.
Komoly kihívások és változások előtt áll a lakossági távközlési piac az Invitel Távközlési Zrt. szerint. Az árak az eddigi tendenciáknak megfelelően csökkenni fognak és abbamarad az egyéni előfizetések értékesítése is. Az ügyfelek a jövőben majd csak szolgáltatási csomagokat vásárolhatnak meg, amibe beletartozik az internet, a vezetékes telefon, a mobil és olyan televíziózás, ahol több napi műsort is vissza lehet nézni.
Az internet piacon erősödik leginkább a verseny, egyre több fogyasztóhoz jut el a világháló a különféle vezetékes - és mobilhálózatokon keresztül. Jelenlegi országos elterjedtsége 38-40% körül áll, ami 25%-os lemaradás az európai átlaghoz (65%) képest.

A mai sajtótájékoztatón napvilágra hozott előrejelzés szerint egy-két éven belül már csak 3-4 lakossági szolgáltató marad fent, aki mind az előbbiekben említett négy területen alkalmazkodni tud a piaci kihívásokhoz és megfelel az ügyfelek elvárásainak.
Zsembery György az Invitel vezérigazgató-helyettese elmondta az MTI-nek, hogy a világháló népszerűsége dinamikusan nő, 2010 végére a háztartások további 4-5%-ában vezetik be az internetet, aminek a térhódítását elősegítik: az alacsonyabb árak, a csomagban értékesített szolgáltatások és az internetes televíziózás iránti megnövekedett igény is.
JÓL JÖNNE 3,3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 307 398 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 70 094 forintos törlesztővel az Erste Bank nyújtja (THM 10,83%), de nem sokkal marad el ettől a CIB Bank 70 482 forintos törlesztőt (THM 10,61%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


