Pénzt kérne januártól az RTL Klub a kábel- és műholdas műsorszolgáltatóktól azért, hogy műsorát eljuttathassák a háztartásokba. A lépés miatt 30-50 százalékkal emelkedhet az alapcsomagok előfizetési díja.
Kevesebb a reklámbevétel, így januártól pénzt kérne műsorainak sugárzásáért a legnézettebb televíziós csatorna az RTL Klub - írja a Világgazdaság. A díjat a műholdas és kábelszolgáltatóknak kéne fizetniük, akik eddig ingyen juthattak az RTL műsoraihoz. A televíziós csatorna a hírek szerint háztartásonként legfeljebb 490 forint+áfát kérne műsoraiért. A szolgáltatók minden valószínűség szerint a megnövekvő költségeket nem vállalják magukra, hanem kiszámlázzák a lakosságnak. A lépés 2,5 millió előfizetést érint, az alapcsomag ára pedig 30-50 százalékkal nőhet.
Az RTL Klub azt ígéri a nézőinek, hogy az előfizetési díjért cserébe többletszolgáltatásokat kapnak. Például a filmek több hangsávval lesznek elérhetők, 16:9-es képformátumra váltanak, illetve némi plusz pénzért HD minőségű műsorokat is kínálnak. A legnézettebb hazai tévécsatorna lépése minden bizonnyal követőkre fog találni, a TV2 például ugyancsak tárgyal a műhold- és kábelszolgáltatókkal.
A Magyar Kábelszövetség tiltakozik a tervezett lépés ellen. Szerintük nem megoldás, hogy tőlük pénzt kér az RTL Klub máshol viszont ingyen hozzáférhetőek a műsorai. A nézőknek nyújtott többletszolgáltatásokról pedig az a szövetség véleménye, hogy azokat az előfizetők kétharmada nem tudja majd igénybe venni. Amennyiben az RTL Klub mindezek ellenére mégis bevezeti az előfizetési díjat, akkor az alapcsomag ára 30-50 százalékkal emelkedhet.
Ez persze nem lenne jó a műhold-és kábelszolgáltatóknak, mert ügyfeleik egy része bizonyára lemondaná az előfizetését. Megoldást jelenthet, ha a jelenleginél olcsóbb csatornák kerülnének az alapcsomagba, ami a minőség romlásához vezethet. Még az is elképzelhető, hogy a legnézettebb csatorna kikerül az alapcsomagból.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.