A Sony Corp. felvette a versenyt a Toshiba Corp. vállalattal, és olyan háromdimenziós televízió technológián dolgozik, amelynél a látvány élvezetéhez már nem szükséges speciális szemüveget viselni.
A készülék kereskedelmi hasznosíthatóságáig azonban számos költség- és technológiai akadályt kell leküzdeni.
A Toshiba ezen a héten jelentette be, hogy megkezdte a szemüveget nem igénylő 3D televíziókészülékek fejlesztését, de nem adott tájékoztatást a piaci bevezetés lehetséges időpontjáról.
A Panasonic Corp., a Sony Corp. és más cégek által gyártott, jelenleg kapható 3D tévékészülékek speciális szemüveg viselését igénylik a látvány élvezetéhez.
Léteznek viszont már olyan képernyők is, amelyek szemüveg viselése nélkül is háromdimenziós látványt nyújtanak, de csak a képernyőtől egy bizonyos távolságban, és a képminőség is lényegesen elmarad a szemüveget igénylő készülékeké mögött. Az ilyen képernyőket főként csak üzletek kirakatában alkalmazzák bemutató céllal.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


