A Sony Corp. felvette a versenyt a Toshiba Corp. vállalattal, és olyan háromdimenziós televízió technológián dolgozik, amelynél a látvány élvezetéhez már nem szükséges speciális szemüveget viselni.
A készülék kereskedelmi hasznosíthatóságáig azonban számos költség- és technológiai akadályt kell leküzdeni.
A Toshiba ezen a héten jelentette be, hogy megkezdte a szemüveget nem igénylő 3D televíziókészülékek fejlesztését, de nem adott tájékoztatást a piaci bevezetés lehetséges időpontjáról.
A Panasonic Corp., a Sony Corp. és más cégek által gyártott, jelenleg kapható 3D tévékészülékek speciális szemüveg viselését igénylik a látvány élvezetéhez.
Léteznek viszont már olyan képernyők is, amelyek szemüveg viselése nélkül is háromdimenziós látványt nyújtanak, de csak a képernyőtől egy bizonyos távolságban, és a képminőség is lényegesen elmarad a szemüveget igénylő készülékeké mögött. Az ilyen képernyőket főként csak üzletek kirakatában alkalmazzák bemutató céllal.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.