Megfelelő tartalomra van szükség a 3D TV-készülékek eladásainak felpörgetéséhez. A gyártók bizakodóak, a legnagyobbak készülékei már Magyarországon is elérhetőek, vagy a közeljövőben érkeznek hazánkba.
Már Magyarországon is kaphatóak az LG, a Panasonic és a Samsung 3D TV-készülékei, míg a Philips gyártmánya májusban, a Sony 3D TV-je pedig csak júniusban érkezik - írja a Világgazdaság. A technikai újdonság megvásárlása nem olcsó mulatság. Az árak - mérettől függően - félmillió és kétmillió forint között szóródnak.
Még sokan nem fizetik meg a 3D televíziózás plusz költségét nem csak itthon, hanem Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban sem. A szakértők szerint az amerikai háztartásokban először 2014-15-ben kerülhetnek többségbe a 3D készülékek, míg Európában ennél tovább kell várni.

Az eladások felfuttatásához a műsorszolgáltatók valamint a filmipar 3D-s tartalmának felpörgetésére van szükség. Idén azonban még viszonylag kevés elérhető tartalom lesz 3D-ben. A francia nyílt tenisztornán, a Roland Garroson kívül a dél-afrikai focivébé meccseinek egy részét közvetítik a társaságok 3D-ben. Később azonban általánossá válhat a sportesemények 3D-s közvetítése, valamint Hollywood és a videojáték-gyártók is egyre több, az új technológiát igénylő termékkel rukkolhatnak elő.
Rövid távon éppen ezért kevés az esély a piac robbanására, azonban a szakértők 4-5 év múlva már 80 millió készülék eladását és évi 80%-os piacbővülést vizionálnak. Egyes elemzők pedig legalább akkora forradalomról beszélnek, mint amekkora váltás volt fekete-fehér és színes televíziók között a 60-as, 70-es években.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


