Júliusban 48 ezerrel 11,817 millióra csökkent a három hazai mobiltelefon-szolgáltató teljes ügyfélszáma, ugyanakkor a forgalmazásban résztvevők, azaz az előfizetéssel rendelkezők és az utolsó három hónapban hívást indítók vagy fogadók száma az előző hónaphoz képest 4 ezerrel 10,808 millióra nőtt - jelentette be a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH).
Az NMHH gyorsjelentése szerint 2010 júliusában a hívásfogadásra alkalmas kártyák száma alapján 100 főre 118,1 SIM-kártya jutott. Júniusban ez az érték 118,6, egy évvel korábban, 118,65, 2009 végén pedig 117,70 volt. A hetedik hónap végére a teljes ügyfélszám alapján számolva a T-Mobile részesedése a júniusi 43,24 százalékról 43,42 százalékra, a Vodafoné 21,90 százalékról 21,95 százalékra emelkedett, míg a Telenoré 34,85 százalékról 34,63 százalékra csökkent.
Júliusban a forgalmat generáló ügyfelek száma alapján a Vodafone a júniusi 22,43 százalékról 22,45 százalékra, a T-Mobile pedig 44,68 százalékról 44,77 százalékra növelte piaci részesedését, míg a Telenor 32,89 százalékról 32,77 százalékra esett vissza.
A három mobilszolgáltató ügyfelei júliusban 5.136, 2010 első hét hónapjában pedig összesen 33.685 számot hordoztak. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság adatai szerint a 2004. május 1. óta igénybe vehető számhordozás eddig összesen 342.918 mobilszámot érintett.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.