A Rossmann verhetetlen Júniusban is elvégeztük rendszeresített próbavásárlásunkat három hazai drogériában, melyből ugyan ebben a hónapban is a Rossmann jött ki győztesnek, azonban a DM akcióinak köszönhetően majdnem behozta versenytársát.
Februárban indítottuk el drogéria körképünket, hogy kiderítsük, melyikbe érdemes betérni a háztartási higiéniai csomag beszerzésekor. Bár a vásárlók alacsony árakat keresve inkább a diszkontokat keresik fel, míg a kisboltokban és drogériákban a minőségi termékeket keresik, mégsem mindegy, hogy mennyire kell a zsebünkbe nyúlni egy-egy közepes bevásárlás alkalmával. A Rossmann etekintetben verhetetlennek tűnik, hiszen körképünk elindítása óta a 15 termékből álló kosarunk minden hónapban ott volt a legolcsóbb, bár ebben a hónapban a DM több, mint 5 százalékos árcsökkenésének köszönhetően majdnem kiütötte a nyeregből.
A drogériák közül a dm, a Rossmann és a Schlecker kínálatát hasonlítjuk össze, mivel ezek alkotják nagyságuk és piacra lépésük tekintetében is a drogériák legnagyobb csoportját. Az itt kapható kozmetikai, háztartási vegyiáru és papíráru termékcsoporton belül a pelenkák, dezodorok, fogkrémek és tusfürdők esetében kiemelkedő a piaci részesedésük, de ezek mellé betettünk még fiktív kosarunkba mosogatószert, mosóport, öblítőt, papír zsebkendőt, vécépapírt és még néhány apróságot, melyek a háztartási higiéniai csomag törzsét képezik.
A kosár összeállítása természetesen szubjektív, mivel adott termékkategórián belül kénytelenek voltunk egy márkát kiválasztani, ami alapján elvégezhetjük a próbavásárlást. Az egyes termékek kiszerelésének megválasztásakor szándékosan kisebbet választottunk, abból kiindulva, hogy drogériákban nem feltétlenül a nagybevásárláskor megszokott mennyiséget szerezzük be.
Az árukosarunk egyes üzletekben mért árait ábrázoló grafikonon látszik, hogy az áprilisra jelentősen kinyílt olló májusban némiképp zsugorodott, júniusban pedig a DM árcsökkentése, és a Rossmann kifutott akciói miatt 16 százalék helyett már csak 12,6 százalékot spórolhatunk, ha a megfelelő üzletben vásárolunk.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Beszéljenek a számok!
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.