A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai képviselete az osztrák turisták számának további növelése érdekében őszi forgalomélénkítő kampányt indított, stratégiai partnerségben Ausztria leghallgatottabb kereskedelmi rádiójával, valamint a leglátogatottabb internetes portál üzemeltetőjével.
Az újabb, átfogó turistacsalogató kampány az MT Zrt. ausztriai képviseletének honlapján indult október elsején, ahol tíz hazai szálloda ajánlata irányítja az osztrákok figyelmét az euró továbbra is kedvező magyarországi vásárlóértékére. A kampány során a kedvezményes ajánlatcsokor átlinkelésre kerül majd a havi 2,3 millió látogatóval (unique client) rendelkező www.herold.at portál nyitólapjára is.
Október közepétől, a KRONEHIT rádió két héten át tartó "autós reggeli" (Staufrühstück) akciót szervez Bécsben és környékén az MT Zrt. ausztriai külképviseletével közösen. Az akció keretében, a forgalmas közlekedési csomópontokban várakozó autósok között, tízezer darab ajándékcsomagot osztanak szét, amely a szponzorok reggeli frissítői és ajándékai mellett, (pl: gyümölcsnektár, édesség, napilap) négy szórólapot is tartalmaz, hazai szállodai szolgáltatók speciális ajánlataival.
A kéthetes akció időtartalma alatt 132 rádiós spot harangozza be az eseményt, amely nyomon követhető a www.kronehit.at honlapon is. Az MT Zrt. országlogója és a külképviseleti honlapcím, mind az ajándékcsomagon, mind pedig a KRONEHIT honlapon megtalálható. A KSH friss kimutatása szerint az idei nyár végéig 6,7 százalékkal nőtt az osztrák vendégéjszakák száma a hazai szállodákban az elmúlt év hasonló időszakához képest.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.