A Magyar Nemzeti Bank 65 millió forintért készíttetett közvélemény-kutatást - többek között a saját megítéléséről. A jegybank szerint a költséghatékony és eredményes döntéshozatalhoz nélkülözhetetlen a lakosság ismeretének felmérése. Közgazdászok szerint az állami cégek után most a jegybanktól folynak ki a milliók - írja a Magyar Hírlap.
A jegybank 3 évre szóló, 65 millió forintos megbízást köt a GfK piackutató céggel, melynek egyebek mellett az MNB megítéléséről kell kutatást készítenie. Vizsgálni kell az MNB Látogatóközpontjáról alkotott véleményeket, a különböző kampányok megítélését, továbbá az euró bevezetésével kapcsolatos várakozásokat.
A jegybank sajtóosztálya szerint a költséghatékony és eredményes társadalmi célú döntéshozatalhoz és kommunikációhoz nélkülözhetetlen a lakosság ismeretszintjének a felmérése. Hasonlóan jártak el az egy- és kétforintosok bevonása és a 200 forintos érme bevezetése előtt is, melyek többmilliárdos nemzetgazdasági megtakarítást eredményeztek. A keretszerződés összegéből csak akkor költenek, ha azt a jegybanki döntéshozók jóváhagyták.
Közgazdászok szerint úgy tűnik, hogy az állami cégek és intézmények után most a jegybanktól folynak ki feleslegesen a milliók, mivel a lakosság körében csak kevesen és keveset tudnak az MNB tevékenységéről.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.