A KSH adatai szerint drasztikusan csökken az egy főre eső elfogyasztott kenyér mennyisége. Míg 2002-ben átlagosan 62,7 kilogramm kenyeret ettünk, a legfrissebb, 2007-es adat szerint ez a mennyiség 46 kilogrammra csökkent.
Dörnyei Otília, a GfK Piackutató cégvezetője szerint ez a köztes étkezések számának a növekedésével, illetve a kenyeret termékek (chipszek, müzlik) térnyerésével magyarázható.
Eközben divattá vált otthon sütni a kenyeret: a Media Marktnál elmondták, évente több tízezer darabot adnak el ezekből a konyhai kisgépekből, főleg a karácsonyi időszakban.
Az elmúlt két évtizedben az elfogyasztott barna kenyér mennyisége lassan nőtt, és csökkent a fehér kenyér részesedése: ma a vásárlók 58 százaléka fogyaszt naponta fehér kenyeret, 14 százaléka barnát - utóbbit főleg a tehetősebbek, illetve a nők vásárolják.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.