Több más luxus-divatmárkához hasonlóan a Givenchy is hamarosan előrukkol alacsonyabb árkategóriájú termékeivel. Persze azért ezek a ruhák sem lesznek túl olcsók...
Riccardo Tisci, a Givenchy divatmárka egyik vezető tervezője jelentette be, hogy a világ egyik legismertebb luxusmárkája hamarosan piacra dobja alacsonyabb árkategóriájú kollekcióját. A Redux névre keresztelt márka 2010 júniusától lesz elérhető a vásárlók számára.
A különösen drága anyamárkával ellentétben a Redux egyes ruhadarabjai (például blúzok, ingek) a tervek szerint már 350 dollártól, azaz alig 65 ezer forinttól elérhetőek lesznek. A divatkövetők számára azonban a márkanév garancia lesz arra, hogy valóban exkluzív, előremutató termékeket viselhessenek majd.
A Givenchy tervei szerint a Redux évente kétszer jön ki új kollekcióval, és a ruhák mellett cipőket is forgalmaznak majd.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.