A Magyar Turizmus Zrt. ausztriai külképviselete által szervezett tanulmányutak és sajtótájékoztatók eredményeként az 55+ korosztály körében legnépszerűbb osztrák magazinok Budapestet és környékét ajánlják olvasóiknak, mint nosztalgiázásra és kulturális kikapcsolódásra igen alkalmas utazási célpontot.
A százezres olvasótáborral rendelkező Golden Age utazási és életmódmagazin legfrissebb száma a budapesti kávéházak és fürdők felfedezésére csábítja olvasóit, konkrét csomagajánlatot is említve az érdeklődőknek. A cikk említést tesz arról, hogy Budapest Ausztriából immár az új "szupervonattal", a railjettel is elérhető naponta többször.
Ugyancsak az osztrák senior korosztály legkedveltebb on-line magazinja, a - havonta 130 ezer hűséges, célcsoportba tartozó látogatóval rendelkező - www.55plus-magazin.net utazási rovata is számos unikális magyarországi programra hívja fel az oldal látogatóinak figyelmét. A Gödöllői Királyi Kastély programjaiból készült részletes összeállításából kedvükre válogathatnak a kultúra és a nosztalgia iránt érdeklődők. A Szépművészeti Múzeum Mucha-kiállítása - a cikk szerzői szerint - ugyancsak megér egy budapesti utazást.
Az MT Zrt. ausztriai képviseletével együttműködésben az osztrák Elite Tours utazási iroda külön kedvezményes ajánlatot dolgozott ki a tárlatot Ausztriából felkeresni szándékozók számára. Az idei év első negyedében a Budapest-Közép-Dunavidék turisztikai régió kereskedelmi szálláshelyein 15 százalékkal nőtt az osztrák vendégek száma.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Egy jó szörp titka: így lett a házi receptből sikeres vállalkozás
A semmiből indulva vált országosan ismert prémium márkává a Mayer szörp.
-
Neked 1%, nekik egy újabb lépés a kórházi magány ellen (x)
Az Amigos a gyerekekért önkéntesei, 10 éve viszik a játékos nyelvtanulást a kórházakba. Segítsd őket, hogy jövőre is ott lehessenek a kórházi ágyak mellett.
-
Kiváló minőségű tejtermékek minden napra (x)
A Sole-Mizo Zrt. hat Mizo márkaterméke szerezte már meg a KMÉ-védjegyet, amely a kiemelkedő minőség garanciája a fogyasztók számára.
Portfolio Gen Z Fest 2025


