A Magyar Turizmus Zrt. müncheni külképviselete és a www.weg.de idén tavasszal nagyszabású nagyközönségi kampányt bonyolít le.
Ennek részeként az elkövetkező hetekben 1000 citylight poszter - 500 db Balaton, 500 db pedig Budapest tematikában - népszerűsíti majd München utcáin Magyarországot, és az "Ungarn - traumhaft günstig!" (Magyarország - Álomszerűen kedvező) szlogennel a nagyközönség figyelmét a kedvező hazai árakra irányítja.
Annak érdekében, hogy a figyelem felkeltése után a gyors foglalás is lehetővé váljon, az online utazásszervező saját honlapján is hirdeti Magyarországot. Ezen a héten egy figyelemfelkeltő hirdetéssel és direkt linkkel a weg.deBalaton ajánlataihoz, a későbbiekben pedig egy Balaton, illetve Budapest microsite-tal, melyek 2-2 hétig lesznek láthatóak a weg.de havonta kb. 1,1 millió látogatót és 14 millió oldallehívást számláló honlapján. Emellett "A hét tippjeként" kétszer is szerepel majd hazánk turisztikai kínálata az alkalmanként 120 ezer címre kiküldött weg.de hírlevélben.
A 2005-ben alapított weg.de egyébként az elmúlt három évben forgalom tekintetében az online utazásszervezők között a 4. helyre küzdötte fel magát. Az aktuális Stiftung Warentest (német minőségellenőrzés) felmérése szerint pedig a vizsgált 13 online utazási iroda közül a legjobb minőséget nyújtja. A közös akció első lépéseként az április 13-i héten 205 Balaton plakát látható München utcáin.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.