Gyűjtést szervez a Magyar Vöröskereszt és az Ökumenikus Segélyszervezet az árvízi védekezés támogatására - közölték a szervezetek hétfőn.
Mintegy 60 millió forint értékben ajánlott fel ruhaneműt segélyszervezeteknek a Tesco-Global Áruházak Zrt. az idei karácsonyt megelőző időszakban. A 150 raklapnyi adomány a ruhaosztásban résztvevő szervezetek és intézmények részvételével nélkülöző családokhoz került.
December közepén jelentős mennyiségű ruhaadományt osztott szét a Tesco országszerte több segélyszervezeten és szociális intézményen keresztül. Mintegy 150 raklapnyi, 60 millió forint értékű ruhanemű került a karácsonyi ünnepeket megelőző napokban segélyszervezetekhez, anyaotthonokba, gyermekotthonokba és más intézményekbe, akik a lehető legjobb helyre juttatták el azokat. Előfordult, hogy egy gyermekotthon karácsonyi estjét tette gazdagabbá a felajánlott ajándék.
A szervezetek segítettek a Tesco-nak abban, hogy még az ünnepek előtt eljussanak a csomagok azokhoz, akiknek igazán nagy szükségük van rájuk. Elsősorban a szegény sorban élő, többgyermekes családok vagy gyermeküket egyedül nevelő szülők megsegítésére használták fel az adományokat. Nem csak Budapesten, hanem az ország számos pontján örülhettek a szükséget szenvedők az ajándékoknak.
A Tesco nem csak a karácsonyi szezonban, hanem az év többi részében is arra törekszik, hogy felelős szomszédként aktívan részt vegyen a környezetében élők mindennapjaiban. Már októberben élelmiszergyűjtést rendeztek a Magyar Élelmiszerbank Egyesülettel közösen az Élelmezési Világnap alkalmából. 35 tonna tartós élelmiszert, elsősorban lisztet, tésztát, cukrot, konzerveket, teát ajánlottak fel a Tesco vásárlói 83 áruházban.
December 12-én és 13-án a Magyar Vöröskereszttel együttműködve szerveztek adománygyűjtést több, mint 80 Tesco hipermarketben. A Tesco segítőkész vásárlói, ezeken a napokon vásárlás előtt vagy után leadhatták adományaikat az önkénteseknél. Az adománygyűjtés nem az egyetlen olyan program volt, amit a Magyar Vöröskereszttel közösen rendeztek, hiszen egész évben több alkalommal szerveztek véradást a Tesco áruházakban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
Te mire költenéd a lakástakarékpénztári megtakarításodat?
A lakástakarék típusú öngondoskodás a piaci változások közepette is képes biztonságot adni.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.