Az iPhone népszerűsítése kapcsán igencsak meggyűlik a baja az Apple-nek a brit Advertising Standards Authority-vel, mely már a második reklámjukat tiltja be a szigetországban arra hivatkozva, hogy a hirdetés félrevezeti az egyszerű nézőket.
Mint ismeretes, korábban az volt a hatóság kifogása, hogy az Apple úgy reklámozta termékét, hogy azáltal a teljes internet elérhető, holott a készülék nem támogatja a Flash és Java alkalmazásokat.
Ezúttal sokkal nevetségesebb a kifogás: az Apple a reklámban azt hangsúlyozza, hogy az új iPhone 3G igencsak gyors, ezzel azonban a hatóság azért nem ért egyet, mert az adatletöltési sebesség a helyi hálózat minőségétől függ.
Az Apple álláspontja szerint a hirdetés csak azt hivatott hangsúlyozni, hogy a 3G útján az iPhone sokkal gyorsabb lett elődjénél, a szabályozók szerint azonban egy egyszerű néző azt hiheti, hogy a készülék pont olyan gyorsaságot képes produkálni, mint amit a reklámban bemutatnak.
Érdemes megjegyezni, hogy a fogyasztók érdekeinek védelme és a korrekt tájékoztatásért való harc ugyan nemes dolog, a britek azonban ezt talán kicsit túlfejlesztették és mostanra gyakorlatilag komplett hülyének nézik a fogyasztókat, ami nem feltétlenül a legjobb hozzáállás.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.