Jelenlegi formájában megtiltotta az Apple iPhone reklámjának sugárzását a brit Advertising Standards Authority, mivel az a hatóság álláspontja szerint súlyosan félrevezeti a fogyasztókat.
A reklám szerint az internet egésze elérhető az iPhone-nal, holott a készülék nem támogatja a Java és a Flash szoftvereket, így számos oldalon működésképtelenek lehetnek egyes funkciók az Apple mobiljával böngészve.
Az Apple álláspontja szerint a reklám a weblapok elérhetőségét hirdeti, nem pedig a teljes funkcionális használhatóságot, ezért nem informálja félre a fogyasztókat, a hatóság szerint viszont a hirdetést látók minden bizonnyal arra asszociálnak, hogy a honlapokon minden információt láthatnak, amit egy hagyományos számítógép segítségével, így a puszta elérés könnyen lehet, hogy nem elégíti ki őket.
A félrevezető (?) reklámfilm:
http://www.youtube.com/watch?v=S4uUov5N22o
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.