Az elmúlt években egyre igényesebbé váltak a magyar fogyasztók, akik emellett kiemelkedően árérzékenyek az Auchan tapasztalatai szerint. Az olcsóság ma már nem elég, a vevők a jó ár-érték arányra vadásznak - írja a Napi.
Az Auchan tapasztalatai szerint az utóbbi hónapokban nyílt az olló a különböző jövedelmi rétegek között: az első áras termékek forgalmának növekedése mellett ugyanis a drága prémium termékek iránti kereslet sem csökkent.
Míg néhány évvel ezelőtt egy-egy akcióban a vevők nagyobb mennyiséget vásárolva feltöltötték az otthoni készleteket, addig ma már csak a napi szükségletnek megfelelő mennyiséget szerzik be a leggyakrabban.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.