2008-ban az ingatlan.com egyedülálló módon megkapta a Superbrands és az első alkalommal odaítélt Business Superbrands minősítést is.
A média, marketing és tudomány vezető képviselőiből álló Superbrands Bizottság tagjai úgy döntöttek, hogy az ingatlan.com márkanév mind a fogyasztók, mind az üzleti partnerek szemében a minőséget és megbízhatóságot képviseli, vagyis az ingatlan.com jogosult a Superbrands és a Business Superbrands címek viselésére is. A márkák kiválasztásához a Magyar Szabadalmi Hivatal 95 000 nemzeti védbejegyzést tartalmazó adatbázisa, illetve az üzleti márkák esetében az 500 000 bejegyzett magyar vállalkozásból kiszűrt 3000 cég listája volt a kiindulási pont.
Business Superbrands 2008-ban először - az ingatlan.com-nak is
A nagyközönség számára kevésbé látható, idén először díjazott B2B márkák legkiválóbbjai közé is bekerült az ingatlan.com. Talán nem minden felhasználó tudja, de a 200 ezer ingatlanhirdetést tartalmazó adatbázis felépítésében, frissen tartásában fontos szerepe van az ingatlan.com 1400 ingatlanközvetítő partnerének, akik a cég B2B szolgáltatásának, az "ingatlan.com office"-nak előfizetői és mindennapi használói.
Fejlesztés és a vevő fejével gondolkodás az ingatlan.com titka
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az ingatlan.com 10 éves sikertörténete két pillérre épül: egyrészt folyamatosan fejlesztik az oldalt, másrészt a fogyasztók - vagyis látogatók és partnerek - igényeihez igazítják szolgáltatásaikat. Így akár keres, akár kínál, vagy csak információt gyűjt az oldalon, mindenki hatékonyan és gyorsan érheti el célját. Az ingatlan.com pedig egyre közelebb kerül saját céljához, ahhoz, hogy adatbázisában az összes magyarországi eladó és kiadó, magánszemélyek és cégek által hirdetett ingatlan megtalálható legyen.
A Wörtering matricák megkönnyítik a nyelvtanulást a tanulási nehézségekkel küzdő gyerekeknek.
A "Pisztrángok, szevasztok!" című könyv az online zaklatás és egyéb digitális veszélyek témáját járja körül, különös tekintettel a 7-12 éves korosztályra.
Balogh Petya: Ennyi lelkes, inspirált fiatalt egy helyen még nem is láttam életemben.
Nyílt homoktövis élményszüretet hirdet augusztus-szeptemberre egy Tápió-vidéki, többszörösen díjazott gazda.
-
Még könnyebb lesz a lakástakarékok felhasználása: te mit vennél belőle?
A lakástakarék megtakarítás lényegében bármilyen lakáscélra felhasználható.
-
20 éves Magyarország egyik legkedveltebb üzletlánca, a Lidl (x)
Közel 3,5 millió magyar elsőszámú választása, ha élelmiszerről van szó.