Egy piackutató cég jelentése szerint ugyanis a Nintendo február során annyi játékkonzolt értékesített, mint riválisai együtt véve.
Az NPD Group legutóbbi jelentése szerint a Nintendo február során 355 000 darabot értékesített, míg a Microsoft 228 000 Xbox 360 egységet, és a Sony 127 000 PlayStation 3 egységet.
Ugyanakkor a Nintendo nem az abszolút nyertes, mivel a jelentés szerint a Microsoft összességében már 5,1 millió darabot értékesített konzoljai közül, míg a Sony és a Nintendo még nem érte el az összes értékesítésben a 2 milliós határt sem.
Paul Jackson, a Forrester Research elemzője szerint a Nintendo februári sikere a konzol-verseny kezdetén tapasztalt erős kezdésnek köszönhető. A jó értékesítés tulajdonképpen a játékai erősségének köszönhetőek. A játékfejlesztők ugyanis gyorsan és olcsóbban jöttek ki új játékokkal, mint a másik két gyártó esetében.
A Nintendo másik előnye a speciális vezérlése, a Wiimote, amelynek segítségével a játékosok saját maguk mozgásával irányítják a virtuális szereplőket. Korábbi cikkünkben olvasható, hogy valaki fogyókúrás módszert dolgozott ki az újfajta irányítás segítségével.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
Portfolio Gen Z Fest 2025


