A Nielsen Wireless and Interactive Services felvette repertoárjába a játékkonzol piac kutatását és első jelentésében máris meglehetősen elgondolkodtató számokat közölt. Az Egyesült Államok televízióval ellátott háztartásainak körében 2004 negyedik negyedéve óta 18,5%-kal bővült a játékkonzolok száma.
2006 negyedik negyedévében 45,7 millió amerikai háztartásban volt jelen játékkonzol, mely a tévés háztartások 41,1%-át teszi ki. 2005-ben ez az arány még 39,1%-os volt, míg 2004-ben 35,2%-os volt a ráta.
A Nielsen új kutatása támpontot nyújt majd a hirdetőknek, hogy melyik játékkal milyen csoport játszik és ennek fényében milyen reklámot érdemes a programokban elhelyezni.
A mérések szerint minden egyes percben átlagosan 1,6 millióan játszanak az USA-ban játékkonzollal. A 18 és 34 év közti, csak férfiakból álló háztartások 67,7%-ában megtalálható a játékgép, míg a 12-17 éves fiúk körében 80%-os az előfordulási arány.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


